Saturday, April 25, 2009

Aduh Mak... Sakit Gigi...

aduh mak sakitnya aduh mak sakitnya
Aduh la emak aduh la bapak
jangan biarkan tolong la anak
tolong la saya yang sakit gigi
macam2 di palu
sakit gigi terlalu
bapak emak tak nampak
gigi saya sudah bengkak....

aduh mak sakitnya
aduh mak sakitnya

kan dari dulu mak bilang apa
menggosok gigi jangan di lupa
gosok la gigi
malam dan pagi
gigi putih dan kuat
cantik manis semua sehat

aduh mak sakitnya...


dah 2 hari sakit gigi... berdenyut2 sampai tak dapat tidur... nak makan pun tak buleh, gusi dah bengkak bila berlaga sikit dengan gigi.... aduhhhhhhhhh... rasa cam nak menjerit. Ada yang kena tengking sebab dok tanya kat kita..
"Mama sakit gigi ye... sakit kat mana?" aduhhhh... nak kena penampor gak budak ni karang...

Masak pun yang cincai2 jer... kita masak tapi tak buleh nak makan... sakit jiwa jer... Ni orang oder kukis hias pun lom buat lagi. Ada lak yang oder krimpaf utk esok petang. Pasni kena gak
turun ke studio, tak baik kalau tak buat sbb dah ambil order tu.

Tengok jer la gambor dulu ye... nnt senang kita tepek resepi...


kobis goreng permintaan mat rockingat nak buat sotong goreng kunyit... tapi kekurangan kunyit nampaknya...
ni cekodok buat untuk bekfas dan bekalan anak2 termasuk mak pak nya sekali...

1 comment:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam akak...
hope cepat2 ler baiknyer ya...